Hjælpecenter og FAQ
DANSK WEBSHOP
Vi sender stort set alle vores produkter, fra vores eget lager i Fredericia.
Visse produkter er bestillingsvarer, og her kan der være lidt ekstra leveringstid. Dette vil i så fald være oplyst under produktet.
Få hurtigt svar på de mest stillede spørgsmål
Levering
Hvor hurtigt leverer I?
Hvor hurtigt leverer I?
Med Burd Delivery kan du få leveret din pakke til din hjemmeadresse samme aften, hvis du bestiller inden kl. 12. Bestiller du efter kl. 12, bliver din pakke leveret næstkommende hverdagsaften.
Burd leverer kun i udvalgte postnumre.
Indtast dit postnummer i “check out” for at se om vi kan levere i dit område.
Med GLS er vores leveringstid oftest 1-2 hverdage.
Kan jeg afhente min bestilling?
Kan jeg afhente min bestilling?
Ja - du skal blot vælge “Click & Collect” når du bestiller.
Det er gratis og du får besked, så snart din ordre er klar til afhentning på vores lager. Som regel indenfor et par timer i vores åbningstid.
Du kan afhente din ordre på følgende dage:
Tirsdag: 9:00 – 14:00
Onsdag: 9:00 – 14:00
Torsdag: 9:00 – 14:00
GreenCarGear ApS
Teknikervej 22
7000 Fredericia
Returnering og reklamation
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvordan returnerer jeg en vare?
Når du modtager din pakke, har du hele 30 dage til at gøre os opmærksomme på, at du ønsker at returnere dit køb. Opret Retursag her.
Bemærk venligst, når vi modtager din returnering, behandler vi din returnering inden for 2-5 hverdage. Pengene bliver udbetalt til din konto og du kan typisk se dem inden for 3-8 hverdage. Pakken skal sendes direkte til vores erhvervsadresse, og der må ikke vælges pakkeboks eller posthus, så der kan f.eks. ikke returneres med Dao.
Hvordan reklamerer jeg over et produkt?
Hvordan reklamerer jeg over et produkt?
Har du en reklamation, skal dette ske skriftligt på mail til: hey@greencargear.dk eller via vores kontaktformular
Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.
Dette hjælper os til en hurtig sagsbehandling, så vi hurtigst muligt kan vende tilbage til dig.
Vi bestræber os på, at besvare din mail indenfor 24 timer på hverdage - oftest svarer vi dog meget hurtigere ⚡️
Kan jeg tilføje ekstra varer til min ordre efter bestilling?
Kan jeg tilføje ekstra varer til min ordre efter bestilling?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje ekstra produkter, til en allerede afgivet ordre.
Hvis du har ændringer til din ordre, bedes du kontakte os på hey@greencargear.dk eller via vores kontaktformular
Oplys venligst dit ordrenummer ved kontakt, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.
Generelt & ordrer
Tilbyder I prismatch?
Tilbyder I prismatch?
Ja, det gør vi.
Læs mere omkring vores prismatch, og hvordan du gør brug af det på dette link
Jeg ønsker at annullere en ordre - hvordan gør jeg?
Jeg ønsker at annullere en ordre - hvordan gør jeg?
Skriv til os på mail@greencargear.dk eller udfyld vores kontaktformular
Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.
Så vender vi retur til dig hurtigst muligt!
Noget er ikke i orden på min ordre - hvad gør jeg?
Noget er ikke i orden på min ordre - hvad gør jeg?
Skriv til os på mail@greencargear.dk eller udfyld vores kontaktformular
Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.
Så vender vi retur til dig hurtigst muligt!