Hjælpecenter og FAQ

Få hurtigt svar på de mest stillede spørgsmål

Levering

Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?

Har du bestilt med GLS kan du indtaste dit trackingnummer her

Trackingnummeret finder du i mailen du har modtaget fra transportøren omkring, at din pakke er på vej.

Hvor hurtigt leverer I?

Med GLS er vores leveringstid oftest 1-2 hverdage. 
Husk at du får gratis fragt til GLS Pakkeshop, hvis du handler for over 599kr.

Ellers kan du gratis afhente din bestilling på vores lager i Fredericia. Der din ordre som regel klar indenfor få timer.
Vælg blot muligheden "Klik & Hent (på vores lager)" når du gennemfører din bestilling.

Kan jeg afhente min bestilling?

Ja - du skal blot vælge “Klik & Hent” når du bestiller.

Det er gratis og du får besked, så snart din ordre er klar til afhentning på vores lager. Som regel indenfor et par timer i vores åbningstid.

Du kan afhente din ordre på følgende dage:
Tirsdag: 8:30 – 15:00
Onsdag: 8:30 – 15:00
Torsdag: 8:30 – 15:00
Fredag: 8:30 - 12:00

GreenCarGear ApS
Teknikervej 22
7000 Fredericia

Returnering og Reklamation

Hvordan returnerer jeg en vare?

Når du modtager din pakke, har du hele 30 dage til at gøre os opmærksomme på, at du ønsker at returnere dit køb. Opret Retursag her.

Bemærk venligstnår vi modtager din returnering, behandler vi din  returnering inden for 2-5 hverdage. Pengene bliver udbetalt til din konto og du kan typisk se dem inden for 3-8 hverdage. Pakken skal sendes direkte til vores erhvervsadresse, og der må ikke vælges pakkeboks eller posthus, så der kan f.eks. ikke returneres med Dao.

Hvordan reklamerer jeg over et produkt?

Har du en reklamation, skal dette ske skriftligt på mail til: hey@greencargear.dk eller via vores kontaktformular

Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.

Dette hjælper os til en hurtig sagsbehandling, så vi hurtigst muligt kan vende tilbage til dig.

Vi bestræber os på, at besvare din mail indenfor 24 timer på hverdage - oftest svarer vi dog meget hurtigere ⚡️

Kan jeg tilføje ekstra varer til min ordre efter bestilling?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje ekstra produkter, til en allerede afgivet ordre.

Hvis du har ændringer til din ordre, bedes du kontakte os på hey@greencargear.dk eller via vores kontaktformular

Oplys venligst dit ordrenummer ved kontakt, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Generelt & Ordrer

Modtag faktura i PDF format

En faktura i PDF format vil være at finde, på ordrebekræftelsen som du modtager på mail.
Læs mere

Tilbyder I prismatch?

Ja, det gør vi.

Læs mere omkring vores prismatch, og hvordan du gør brug af det på dette link

Jeg ønsker at annullere en ordre - hvordan gør jeg?

Skriv til os på hey@greencargear.dk eller udfyld vores kontaktformular

Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.

Så vender vi retur til dig hurtigst muligt!

Der mangler et produkt på min ordre - hvad gør jeg?

Skriv til os på hey@greencargear.dk eller udfyld vores kontaktformular

Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.

Så vender vi retur til dig hurtigst muligt!

Åbningstider - Helligdage

På følgende datoer holder vi lukket:

Onsdag 1. januar Nytårsdag
Torsdag 17. april Skærtorsdag
Fredag 18. april Langfredag
Søndag 20. april Påskedag
Mandag 21. april 2. påskedag
Torsdag 29. maj Kristi himmelfartsdag
Mandag 9. juni 2. pinsedag
Onsdag 24. december Juleaften
Torsdag 25. decemberJuledag
Fredag 26. december 2. juledag
Onsdag 31. december Nytårsaften
Torsdag 1. januar 2026 Nytårsdag
Fredag 2. januar 2026

DANSK WEBSHOP

Vi sender stort set alle vores produkter, fra vores eget lager i Fredericia.
Ganske få produkter er bestillingsvarer, og her kan der være lidt ekstra leveringstid. Dette vil i så fald være oplyst under produktet.