Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til GreenCarGear i rimelig tid efter varens modtagelse. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder hvis fejlen skyldes forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
GreenCarGear dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved reklamation kontaktes virksomheden:
GreenCarGear ApS
hey@greencargear.dk
Send mail
GreenCarGear ApS kan ikke holdes ansvarlig for evt. garantisager hos Tesla, eller andre bilmærker, for eftermonteret udstyr og tilbehør, foretaget og monteret af køber selv. Brug af produkter, installation og montering af diverse produkter købt hos GreenCarGear ApS, er på købers eget ansvar. GreenCarGear ApS kan ikke holdes ansvarlig for evt. skader, som er lavet af køber selv under f.eks montering/afmontering/installation eller forkert brug af et produkt.
KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på hey@greencargear.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus: naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr