Velkommen til vores nye opdateret side ⚡️ – Få GRATIS fragt til pakkeshop, ved køb af minimum 349 DKK - gælder til og med d. 16/2

FRI-FRAGT

Returpolitik

Fortrydelsesret

Som kunde har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos GreenCarGear ApS.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 30 dage efter den dag, du modtager den første vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til hey@greencargear.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Pakken sendes til:
GreenCarGear ApS
Teknikervej 22
7000 Fredericia.

Du kan bestille din fragt her: Link til returportal 
(Bemærk, forsendelsen skal sendes som omdeling til adressen, vi tager ikke imod retur-pakker som er sendt til pakkeshops og lign. Produktet skal returneres i original emballage, og være pakket forsvarligt, så det ikke tager skade under transport).

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og kan være af forringet værdi. Dette kan betyde, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til GreenCarGear at vurdere varens stand. Du skal sende varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.  Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Uafhentet pakker i pakkeshops: Hvis du ikke har hentet din pakke i pakkeshoppen indenfor tidsfristeten, vil pakken automatisk blive sendt retur til os. Du bedes kontakte os og opgive dit ordrenummer. Du bliver opkrævet nyt fragtbeløb, da vi skal gensende pakken til dig. Hvis du ikke har hentet sin pakke, kan det ikke betragtes som en fortrydelse af købet.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Du kan hurtig og nemt bestille fragt her: Link til returportal 

Sendes til:
GreenCarGear ApS
Teknikervej 22
7000 Fredericia

Du har 30 dages returret. Er denne overskredet, kan vi ikke tilbyde tilbagebetaling.

DANSK WEBSHOP

Vi sender stort set alle vores produkter, fra vores eget lager i Fredericia.
Visse produkter er bestillingsvarer, og her kan der være lidt ekstra leveringstid. Dette vil i så fald være oplyst under produktet.

Få hurtigt svar på de mest stillede spørgsmål

Levering

Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?

Har du bestilt med GLS kan du indtaste dit trackingnummer her

Har du bestilt med Burd kan du indtaste dit trackingnummer her

Trackingnummeret finder du i mailen du har modtaget fra transportøren omkring, at din pakke er på vej.

Hvor hurtigt leverer I?

Med Burd Delivery kan du få leveret din pakke til din hjemmeadresse samme aften, hvis du bestiller inden kl. 12. Bestiller du efter kl. 12, bliver din pakke leveret næstkommende hverdagsaften.

Burd leverer kun i udvalgte postnumre.
Indtast dit postnummer i “check out” for at se om vi kan levere i dit område.

Med GLS er vores leveringstid oftest 1-2 hverdage. 

Kan jeg afhente min bestilling?

Ja - du skal blot vælge “Click & Collect” når du bestiller.

Det er gratis og du får besked, så snart din ordre er klar til afhentning på vores lager. Som regel indenfor et par timer i vores åbningstid.

Du kan afhente din ordre på følgende dage:
Tirsdag: 9:00 – 14:00
Onsdag: 9:00 – 14:00
Torsdag: 9:00 – 14:00

GreenCarGear ApS
Teknikervej 22
7000 Fredericia

Returnering og reklamation

Hvordan returnerer jeg en vare?

Når du modtager din pakke, har du hele 30 dage til at gøre os opmærksomme på, at du ønsker at returnere dit køb. Opret Retursag her.

Bemærk venligstnår vi modtager din returnering, behandler vi din  returnering inden for 2-5 hverdage. Pengene bliver udbetalt til din konto og du kan typisk se dem inden for 3-8 hverdage. Pakken skal sendes direkte til vores erhvervsadresse, og der må ikke vælges pakkeboks eller posthus, så der kan f.eks. ikke returneres med Dao.

Hvordan reklamerer jeg over et produkt?

Har du en reklamation, skal dette ske skriftligt på mail til: hey@greencargear.dk eller via vores kontaktformular

Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.

Dette hjælper os til en hurtig sagsbehandling, så vi hurtigst muligt kan vende tilbage til dig.

Vi bestræber os på, at besvare din mail indenfor 24 timer på hverdage - oftest svarer vi dog meget hurtigere ⚡️

Kan jeg tilføje ekstra varer til min ordre efter bestilling?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje ekstra produkter, til en allerede afgivet ordre.

Hvis du har ændringer til din ordre, bedes du kontakte os på hey@greencargear.dk eller via vores kontaktformular

Oplys venligst dit ordrenummer ved kontakt, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Generelt & ordrer

Tilbyder I prismatch?

Ja, det gør vi.

Læs mere omkring vores prismatch, og hvordan du gør brug af det på dette link

Jeg ønsker at annullere en ordre - hvordan gør jeg?

Skriv til os på mail@greencargear.dk eller udfyld vores kontaktformular

Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.

Så vender vi retur til dig hurtigst muligt!

Noget er ikke i orden på min ordre - hvad gør jeg?

Skriv til os på mail@greencargear.dk eller udfyld vores kontaktformular

Hvis du skriver til os direkte på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer, samt den mailadresse ordren er bestilt med.

Så vender vi retur til dig hurtigst muligt!