Søg
Close this search box.

Kontakt – Hjælpecenter

Har du spørgsmål?

Hjælpecenter

De oftest stillede spørgsmål og svar. Find et svar på dit spørgsmål nedenfor og spar tid!

  • Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?
    Har du bestilt med GLS kan du indtaste dit trackingnummer her
    Har du bestilt med Burd kan du indtaste dit trackingnummer her
  • Hvordan returnerer jeg en vare?
    Når du modtager din pakke, har du hele 30 dage til at gøre os opmærksomme på, at du ønsker at returnere dit køb. Opret Retursag her.

    Bemærk venligstnår vi modtager din returnering, behandler vi din  returnering inden for 2-5 hverdage. Pengene bliver udbetalt til din konto og du kan typisk se dem inden for 3-8 hverdage. Pakken skal sendes direkte til vores erhvervsadresse, og der må ikke vælges pakkeboks eller posthus, så der kan f.eks. ikke returneres med Dao.

  • Hvor hurtig sender i?

    Med Burd Delivery kan du få leveret din pakke samme dag, hvis du bestiller den inden kl. 12. Pakken vil blive leveret mellem kl. 18.00 og 22.00 til din hjemmeadresse. Du kan få leveret pakker med Burd i København, Aarhus, Silkeborg, Odense, samt hele Trekantsområdet. Burd leverer kun i hverdagene. Ved visse større produkter i vores sortiment, er det ikke muligt at få levering med Burd. Indtast dit postnummer i “check out” for at se om vi kan levere i dit område. Bestiller du efter kl. 12, bliver din pakke sendt dagen efter.


    Med GLS er vores leveringstid 1-3 dage. 

  • Om vores produkter
    Vi har 99% af alle produkter på eget lager. Visse produkter er bestillingsvarer og her kan der være lidt ekstra leveringstid. Dette er oplyst under produktet.
  • Kan jeg tilføje varer til min ordre?
    Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje ekstra produkter, til en allerede afgivet ordre.
  • Kan jeg afhente min bestilling?
    Ja- du kan vælge “afhentning” af din bestilling under betaling af din ordre. Du kan afhente følgende dage: (dog først når du har modtaget en besked om, at din bestilling er klar til afhentning):

    Tirsdag: 9:00 – 14:00
    Onsdag: 9:00 – 14:00
    Torsdag: 9:00 – 14:00

    GreenCarGear ApS
    Teknikervej 22
    7000 Fredericia

– REKLAMATION
Har du en reklamation, skal dette ske skriftligt på mail til: hey@greencargear.dk

Vi ønsker at behandlingstiden forekommer så hurtig som overhovedet muligt.
For at dette kan ske, har vi behov for nogle generelle informationer, som letter arbejdet,
når vi skal behandle reklamationen.
VIGTIG! oplys venligst dit ordrenummer ved henvendelse, samt telefonnummer og mail når du skriver til os. Vi bestræber os på at svare retur til dig, inden for 24 timer på hverdage.

Bemærk at der kan være længere svartid i perioder med helligdage, Black Week, Jul mv.

– SPØRGSMÅL TIL DIN GLS FORSENDELSE
GLS kundeservice: tlf. 76 33 11 11

Du skal også være velkommen til at sende en mail til os på: hey@greencargear.dk
Vi bestræber os på, at besvare alle mails hurtigst muligt og inden for max. 24 timer på hverdage.
VIGTIG!
oplys venligst dit ordrenummer ved henvendelse.

– PRODUKTSPØRGSMÅL
Har du spørgsmål til et produkt inden køb, kan du kontakte vores support på:

tlf. 70 60 80 86 
Onsdag 9-12
Torsdag 9-12
Fredag 9-12

OM LEVERINGER

Burd Express Delivery

Med Burd Express Delivery leverer vi din pakke samme dag, hvis du bestiller inden kl. 12. Du modtager pakken mellem kl. 18-22 på hverdage. *Burd Express gælder i udvalgte landsdele. Indtast dit postnummer i checkout, og se om du kan få leveret samme aften i dit postnummer. Burd Express Delivery (39,-).

Hvilke pakker kan du få leveret med Burd?

Hvis en pakke skal kunne leveres med Burd, skal den leve op til følgende kriterier:

  • Maksimal vægt: 20 kg
  • Maksimal længde: 100 cm på længste side
  • Maksimal samlede størrelse: 100.000 cm3

Live-track din pakke, når den nærmer sig

Du vil modtage en SMS mellem kl. 18.00 og 19.00 med bekræftelse på, at pakken bliver leveret samme aften. SMS’en indeholder et link til sporing af pakken samt et tidsestimat på, hvornår pakken forventes leveret. Du kan også live-tracke buddet og se det præcise leveringstidspunkt.

Sådan ændrer du din levering fra Burd

Hvis du ønsker at ændre din levering – f.eks. leveringsdag og adresse – kan du gøre dette, når der er oprettet en label til pakken. Du gør det via et link i den SMS, som du får tilsendt. Ud over at ændre leveringsdag og adresse kan du også give fuldmagt til at placere pakken, hvis du ikke er hjemme. Ændringerne skal bekræftes via mail. NB! Burd har ikke nøgler til lejlighedsopgange.

Hvis du har spørgsmål til din levering fra Burd, skal du henvende dig til deres kundeservice. Du kan læse mere om Burd her.

GLS

Leveringstiden for GLS er 1-3 hverdage.
GLS Pakkeshop (39,-) – GLS Hjemmelevering (59,-) GLS Erhverv (59,-) 
Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig. Der opnås fri fragt til pakkeshops, ved en samlet købspris på 2.000 kroner (DDK).

Tip: du kan oprette en fuldmagt direkte i GLS-appen. Så har buddet mulighed for at sætte pakken på adressen.

Scroll to Top